Cam filmi

Kavaklıdere Oto | Reklam
Reklam Verin
| Reklam
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cam filmi
#1
Herkese iyi forumlar abilerim İstanbul avrupa yakasında oturuyorum arabama cam filmi yapmak istiyorum 150 ila 300 arası gibi bi bütçem var bir bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim şimdiden herkese teşekkürler

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#2
ist gıbı bır yerde bu fıyatlarda ıyı yapan yer bulursun olmadı sonax 400 cıvarı
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#3
Abi şöyle bir sıkıntısı var her yerin bi kötü yorumu var kalitesiz malzeme veya kötü işçilik vb denenip memnun kalınmış bi yer varsa oralarda yaptırmak isterim

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#4
Aksaray da oto aksesuarcıları var.
Genel piyasası 80-150 arası kötü bişey olmasın diyosan 100-120 gibi bir rakama yaptırırsın.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#5
Merhabalar arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı.Aracıma cam filmi yaptırmak istiyorum da trafik polisleri ve tüv türk kaç numaraya kadar sıkıntı çıkartmıyor.Birde gece sürüşleri nasıl oluyor?rahat görebiliyor musunuz dışarıyı?
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#6
(20-06-2016, Saat: 14:32)msi Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı.Aracıma cam filmi yaptırmak istiyorum da trafik polisleri ve tüv türk kaç numaraya kadar sıkıntı çıkartmıyor.Birde gece sürüşleri nasıl oluyor?rahat görebiliyor musunuz dışarıyı?

Ben 2 numara yaptırmıştım. 

Gece geri geri gelirken arkanı göremezsin gece yolculuğunda yan tarafı seçebilmekte zorlukta çekebilirsin. 
Ama şöyle bişeyde var 2 numara yerine 1 numara yaptırım dersen oda pek bişeye benzemiyor dışardakiler seni görebiliyor. 
Aman aman bir problem yaşamazsın zaten arabada park sensörü falanda var kararmadan dolayı seçmekte zorluk olur sadece. 
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#7
(20-06-2016, Saat: 14:39)eduvardo Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20-06-2016, Saat: 14:32)msi Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı.Aracıma cam filmi yaptırmak istiyorum da trafik polisleri ve tüv türk kaç numaraya kadar sıkıntı çıkartmıyor.Birde gece sürüşleri nasıl oluyor?rahat görebiliyor musunuz dışarıyı?

Ben 2 numara yaptırmıştım. 

Gece geri geri gelirken arkanı göremezsin gece yolculuğunda yan tarafı seçebilmekte zorlukta çekebilirsin. 
Ama şöyle bişeyde var 2 numara yerine 1 numara yaptırım dersen oda pek bişeye benzemiyor dışardakiler seni görebiliyor. 
Aman aman bir problem yaşamazsın zaten arabada park sensörü falanda var kararmadan dolayı seçmekte zorluk olur sadece. 
teşekkür ederim dışardakilerin içeriyi görmesinde herhangi bir sakınca yok ama görüşümü kısıtlıyorsa yaptırmaktan vazgeçebilirm Smile
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#8
Bende ankarada iyi yapan yer arıyorum.ayni bütçelerle. Ziebert kampanyayla 590 tl diyor

ASUS_Z00UD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#9
Ben aracı alırken bayiye sormuştum da 750 tl dediler. pazarlıkla en son 650 fiyat verdiler.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#10
Bayiler iki katı fiyat çekiyorlar. Şimdi şöyle ki Nevşehir de tanınmış bi yer var ve yaptıran herkes memnun on numara işçilik ile yapıyorlar. 250 tl fiyat verdiler bize. Pazarlık etsen 200 arkadaşım yaptırdı adamlar tertemiz iş yapıyor. Yani dışardan yaptırmak daha mantıklı ama işçiliği iyi olacak. Nevşehir de başka bi yere sorduk aynı fiyatı verdiler ama Adam iç döşemeleri sökerim demişti. Ama yaptırdığımız yerde kiler ne döşeme söktüler ne bişey. Tertemiz oldu.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler: frkn

Anahtar Kelimeler

Cam filmi, Cam filmi İncelemesi, Cam filmi Videosu, Cam filmi Online izle, Cam filmi Fotoğrafı, Cam filmi Yorumu, Cam filmi Hakkında, Cam filmi Nedir, Cam filmi Açıklaması, Cam filmi Oyunu, Cam filmi Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bugün Yaptırmış Olduğum Cam Filmi Paylaşmak İstedim :) eduvardo 21 3,732 20-04-2016, Saat: 15:10
Son Yorum: eduvardo

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi