Egea sizce kötü bir aracmı

Kavaklıdere Oto | Reklam
Reklam alanı | Ticari işletme sahipleri Siz de sitemize reklam verebilirsiniz. Bilgi için: reklam@fiategea.net
| Reklam
Reklam alanı | Ticari işletme sahipleri Siz de sitemize reklam verebilirsiniz. Bilgi için: reklam@fiategea.net
Bilaller l Reklam
Reklam alanı | Ticari işletme sahipleri Siz de sitemize reklam verebilirsiniz. Bilgi için: reklam@fiategea.net
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egea sizce kötü bir aracmı
#1
Arkadaslar ticari taksiciyim.2007 model megan 2 var.Ötv indiriminden yararlanıp egea easy 1.3 satın aldık.Fakat bazı şöför arkadaslar diyorki bu meganı çok ararsın...Sizce egea bukadar kötümüde bir çok arkdasım böle bir yorum yapıyor bana.Meganda esp nin e si bile yokken egeanın boşunda bile bunlar mevcud kafam cok karıstı.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#2
(15-10-2016, Saat: 22:08)Furkan27d Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Keşke easy yerinne urban alsaydınız neyse hakkınızda hayırlısı. Abicim kafanıza takmayın. Egea gerçekten güzel araç zaten sürdükce anlayacaksınız. Kimsenin lafına bakmayın.

Easyı 41.500 aldık urbanda 44.500 düştüler esnafız sonucda nekadar uygun olsa bizim için okadar ii.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#3
(15-10-2016, Saat: 22:04)Volkan Demir Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaslar ticari taksiciyim.2007 model megan 2 var.Ötv indiriminden yararlanıp egea easy 1.3 satın aldık.Fakat bazı şöför arkadaslar diyorki bu meganı çok ararsın...Sizce egea bukadar kötümüde bir çok arkdasım böle bir yorum yapıyor bana.Meganda esp nin e si bile yokken egeanın boşunda bile bunlar mevcud kafam cok karıstı.
Multijet Egea karşısında megan 2 yi çok ararsın diyen birileri varsa hadi ya öyle mi gibi ifadeler kullanarak geçiştirin hocam.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#4
(15-10-2016, Saat: 22:04)Volkan Demir Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaslar ticari taksiciyim.2007 model megan 2 var.Ötv indiriminden yararlanıp egea easy 1.3 satın aldık.Fakat bazı şöför arkadaslar diyorki bu meganı çok ararsın...Sizce egea bukadar kötümüde bir çok arkdasım böle bir yorum yapıyor bana.Meganda esp nin e si bile yokken egeanın boşunda bile bunlar mevcud kafam cok karıstı.

Hocam aracı kullandınız mı hiç? Tipik yorum yapmak için konuşma mantığı Allah bilir ne megane 2 nede egea kullanmıştır. Resmen sıkıyor. Hocam sen Megane 2 aramazsın nitekim 2005 model Mondeo mu hiç mi hiç aramıyorum. İyikide mondeo satmışım dedim. O yüzden megane2 hiç ama hiç aramazsınız. Ancak keşke urban alsaydın malzeme kalitesi çok daha iyidir easy göre.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#5
Hocam esnafsın tamam para kolay kazanılmıyor trafikte daha zor sizi anlıyorum Allah bol kazanç versin yalnız 3000 lira için bir üst paket urban alınırdı bende sizinle aynı hataya düştüm eays aldım şimdi urban alsaydım diye kıvranıyorum birde arasında gözle görünen görünmeyen çok fark var şimdi sen bu araca jant takıyım sis farı takıyım diyeceksin aradaki fark zaten kapanacak geriye daha bir çok şey kalıyor neyse aldıysan yapacak birşey yok Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#6
Nevşehir de bi taksici abimiz kullanıyor 1.3 urban Egea yı memnun. Sizde memnun kalırsınız. Rahat olun keyfinize bakın.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler: apollon89
#7
ALLAH hayırlı etsin.Megane 2 nereee Egea neree.Şoför arkadaşlar (bazıları hariç) sağdan soldan duyduğu şeylerden fazlasını bilmez,onlar sadece araba sürer ama bu forumdaki ben de dahil bir çok arkadaş,arabaların her özelliğini araştırarak bilerek alırız.Emin ol ki Egea'yı kötülemelerinin tek sebebi kıskançlık başka bir şey değil.Adam akıllı kullanılan 1.3 multijet motor 600-700 binleri görürken,megane lar 200 binde su koyvermeye başlar.Boşverin onun bunun lafını "yav he he" diyin geçin.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#8
Megane Mete Egea nere kısacası soru şu Reno mu Fiatmı ?
Arabadan anlayan Fiat der.
Ben renonun ne sağlamlıkta ne kalitede ne konforda Fiatın yanına yaklaştığını görmedim.
Adamlar dacia kırması araca 60k fiyat çekiyorlar.
şirket çalışanlarına acıyorum
Clio symbol gibi tabiri rica etse eşşeğe(kb) biniyorlar.
Şahsen lineayı tercih ederdim.En azından punto gibi bir araçtan gelme Euroncap sonucu(5yıldız) var.Ya symbol
Kardeşim sana Megane ararsın diyenlere Egea bu ülkede üretilipde dünyanın en iyi otomobili ünvanını kazanıp o madalyayı Türkiye'ye getiren ilk model dersin.
Arada birkez işçilik kalitesi var.Türkiyedeki fabrikalar arasında işçilik kalitesi en yüksek olan açık ara Fiat Bursa fabrikasıdır.
Easy almışşın keşke urban alsaydın.
Easy pakette iç baya sade canlılık Yok.

Gelelim motora kimse multijet ile dciyi yan yana koymasın.
Ben 500bn km yapmış dci görmedim ama multijette bunu sıkça göreviliyorum.
Konfora takılma Egea c sınıfında konfor bakımından ilk 3 arasındadır.Kullananların %95i en çok kondorundan bahşeder.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#9
(16-10-2016, Saat: 16:12)fiataga Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Megane Mete Egea nere kısacası soru şu Reno mu Fiatmı ?
Arabadan anlayan Fiat der.
Ben renonun ne sağlamlıkta ne kalitede ne konforda Fiatın yanına yaklaştığını görmedim.
Adamlar dacia kırması araca 60k fiyat çekiyorlar.
şirket çalışanlarına acıyorum
Clio symbol gibi tabiri rica etse eşşeğe(kb) biniyorlar.
Şahsen lineayı tercih ederdim.En azından punto gibi bir araçtan gelme Euroncap sonucu(5yıldız) var.Ya symbol
Kardeşim sana Megane ararsın diyenlere Egea bu ülkede üretilipde dünyanın en iyi otomobili ünvanını kazanıp o madalyayı Türkiye'ye getiren ilk model dersin.
Arada birkez işçilik kalitesi var.Türkiyedeki fabrikalar arasında işçilik kalitesi en yüksek olan açık ara Fiat Bursa fabrikasıdır.
Easy almışşın keşke urban alsaydın.
Easy pakette iç baya sade canlılık Yok.

Gelelim motora kimse multijet ile dciyi yan yana koymasın.
Ben 500bn km yapmış dci görmedim ama multijette bunu sıkça göreviliyorum.
Konfora takılma Egea c sınıfında konfor bakımından ilk 3 arasındadır.Kullananların %95i en çok kondorundan bahşeder.
Meganımız 300 binde piston dağıttı.Kompile yaptırmıstık.Sımdı 410 binde kafasına gore takılıyor.Bazen gaza basınca gıdıyor bazen gaza basınca gıtsemmi gitmesemmi diye düşünüyor.Kronik enjeksiyon sorunu var.Hiçbir tamirci çözemiyor.Sıspansıyonları berbat.Sıfırdan yaptırsan bile takır tukur gidiyor.Ben arasın meganı diyenlere gerekli cevap veriyorum saten ama bir an ole dusunup buraya konu actım.Evet keske urban alsaydık ama taksiciye celik jant gitmiyor.Ufacık cukara hızlı girince kesıyor sambeli.Bi benim için urbandaki onemli olan ozellık derı dıreksıyon ve vıtes topusu bunuda 50 liraya kaplıyolar sanıyede direksiyonu deriye saten.Birde geri dönüş sensoru.Oda 200 tl civarı taktırılır tahminen.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#10
Hocam çift teleskopik amortisörlü bir egeanın amortisörünü insan gibi bindiğinde en az 250 bin den önce bozamazsın. Ayrıca motor yönünden hiç korkma. 750 binde anahtar vurdurmamış adamlar tanıyorum. O km kadar megane 3 kez revizyon yer. Senin tek hatan en boş versiyonu alman olmuş.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:

Anahtar Kelimeler

Egea sizce kötü bir aracmı, Egea sizce kötü bir aracmı İncelemesi, Egea sizce kötü bir aracmı Videosu, Egea sizce kötü bir aracmı Online izle, Egea sizce kötü bir aracmı Fotoğrafı, Egea sizce kötü bir aracmı Yorumu, Egea sizce kötü bir aracmı Hakkında, Egea sizce kötü bir aracmı Nedir, Egea sizce kötü bir aracmı Açıklaması, Egea sizce kötü bir aracmı Oyunu, Egea sizce kötü bir aracmı Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiat Egea HB 1.6 Mjet 120 HP Lounge Plus Araç Hakkında İyi ve Kötü Yorumlar jordanmelo0 2 943 23-09-2016, Saat: 15:06
Son Yorum: jordanmelo0

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi