Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :)

KAVAKLIDERE OTO MRT ELEKTRONİK
İLHAN SERVİS Reklam Verin
ÜNLÜ OTO Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :)
#1
Big Grin 
Merhaba Arkadaşlar  Motor Açma Niyeti İle Memelekete Doğru Giderken Yakalamış Olduğum Görüntüdür.
İlerisini zorlamayı düşünüyordum fakat yol yoğunlaşmaya başlamıştı Smile

Aracı yeni almayı düşünen arkadaşlar bende ilkten 1.4 benzinli çeker mi falan diye düşünmüştüm fakat 1.4 urban benzinli modelini aldım ve durum ortada.
Araba cidden beklentimin çok üstünde bir performansa sahip ki 1.6  120 beygirleri düşünemiyorum bile Smile
Otobanda çok arabayı sağ şerite attığımında altını çizmek isterim içeri çıt ses vermiyor

Tüm egea sahiplerine selamlar Smile

[Resim: http://i64.tinypic.com/2vlk235.jpg]
Cevapla
Beğenenler: Heisenberg , fiategea , VALDES
#2
(22-03-2016, Saat: 01:26)eduvardo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Arkadaşlar  Motor Açma Niyeti İle Memelekete Doğru Giderken Yakalamış Olduğum Görüntüdür.
İlerisini zorlamayı düşünüyordum fakat yol yoğunlaşmaya başlamıştı Smile

Aracı yeni almayı düşünen arkadaşlar bende ilkten 1.4 benzinli çeker mi falan diye düşünmüştüm fakat 1.4 urban benzinli modelini aldım ve durum ortada.
Araba cidden beklentimin çok üstünde bir performansa sahip ki 1.6  120 beygirleri düşünemiyorum bile Smile
Otobanda çok arabayı sağ şerite attığımında altını çizmek isterim içeri çıt ses vermiyor

Tüm egea sahiplerine selamlar Smile

[Resim: http://i64.tinypic.com/2vlk235.jpg]

güzel bir sonuç araç km si arttıkça birazda artacaktık hızınız
Aman dikkat diyelim en önce can güvenliği...
Cevapla
Beğenenler: eduvardo
#3
iyi deneme olmuş helall
Cevapla
Beğenenler: eduvardo
#4
Tesekkur ederim arkadaslar. Safranboludan depoyu fulledim genel itibari ile 160-170 basmis olmama ragmen bir depo ile Bayrampasa tarafina geldim. Demek uslu uslu gitsek dahada az yakacak diye dusunuyorum. Performansinda problem yok fakat 1-2 vites araligina alismak biraz yordu Smile

Guzel dusunceleriniz icin tesekkurler daha iyileri sizlerin olsun
Cevapla
Beğenenler:
#5
(22-03-2016, Saat: 02:01)eduvardo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tesekkur ederim arkadaslar. Safranboludan depoyu fulledim genel itibari ile 160-170 basmis olmama ragmen bir depo ile Bayrampasa tarafina geldim. Demek uslu uslu gitsek dahada az yakacak diye dusunuyorum. Performansinda problem yok fakat 1-2  vites araligina alismak biraz yordu Smile

Guzel dusunceleriniz icin tesekkurler daha iyileri sizlerin olsun

tabi sabitlesen daha az yakar. ben sunu farkettım yuksek hızla ne olursa olsun gıdersen yakmyor yav :Big Grin

amin cümlemıze allah daha iyilerini nasip etsin. araç fotolarınıda beklıyoruz Smile
Cevapla
Beğenenler: eduvardo , Kahraman301
#6
(22-03-2016, Saat: 01:26)eduvardo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Arkadaşlar  Motor Açma Niyeti İle Memelekete Doğru Giderken Yakalamış Olduğum Görüntüdür.
İlerisini zorlamayı düşünüyordum fakat yol yoğunlaşmaya başlamıştı Smile

Aracı yeni almayı düşünen arkadaşlar bende ilkten 1.4 benzinli çeker mi falan diye düşünmüştüm fakat 1.4 urban benzinli modelini aldım ve durum ortada.
Araba cidden beklentimin çok üstünde bir performansa sahip ki 1.6  120 beygirleri düşünemiyorum bile Smile
Otobanda çok arabayı sağ şerite attığımında altını çizmek isterim içeri çıt ses vermiyor

Tüm egea sahiplerine selamlar Smile

[Resim: http://i64.tinypic.com/2vlk235.jpg]
BEN NEDEN GÖRÜNTÜ ALAMIYORUM FORUMDA ACABA..
Cevapla
Beğenenler:
#7
(22-03-2016, Saat: 12:48)Ferit Karakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-03-2016, Saat: 01:26)eduvardo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Arkadaşlar  Motor Açma Niyeti İle Memelekete Doğru Giderken Yakalamış Olduğum Görüntüdür.
İlerisini zorlamayı düşünüyordum fakat yol yoğunlaşmaya başlamıştı Smile

Aracı yeni almayı düşünen arkadaşlar bende ilkten 1.4 benzinli çeker mi falan diye düşünmüştüm fakat 1.4 urban benzinli modelini aldım ve durum ortada.
Araba cidden beklentimin çok üstünde bir performansa sahip ki 1.6  120 beygirleri düşünemiyorum bile Smile
Otobanda çok arabayı sağ şerite attığımında altını çizmek isterim içeri çıt ses vermiyor

Tüm egea sahiplerine selamlar Smile

[Resim: http://i64.tinypic.com/2vlk235.jpg]
BEN NEDEN GÖRÜNTÜ ALAMIYORUM FORUMDA ACABA..


Hocam bende yeni üye sayılırım forum yetkilileri ile istişare yaparsanız daha sağlıklı bilgi verebilirler...
Cevapla
Beğenenler:
#8
ben 200 km hiza ulastim kendi aracimla. ama insanin icini bir urperti kaplamiyo degil. Once can guvenligi arkamizdaki ailemizi de dusunmek lazim. Allah kaza bela vermesin hocam

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler: eduvardo
#9
(24-03-2016, Saat: 04:07)Furkan50 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ben 200 km hiza ulastim kendi aracimla. ama insanin icini bir urperti kaplamiyo degil. Once can guvenligi arkamizdaki ailemizi de dusunmek lazim. Allah kaza bela vermesin hocam

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Güzel yorumunuz için teşekkür ederim çok doğru dediniz önce can sağlığı ama işte bazen duramıyor insan hele uzun yolda iseniz Smile
Allah kimseye kaza bela vermesin inş. hep birlikte güzel günlerde kullanmak dileğimle..
Cevapla
Beğenenler:
#10
Amin Cumlemize Insallah Hocam Smile

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :), Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) İncelemesi, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Videosu, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Online izle, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Fotoğrafı, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Yorumu, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Hakkında, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Nedir, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Açıklaması, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Oyunu, Fiat Egea 1.4 16V 95 HP Urban Sınırları Zorlarsa :) Fiyatı


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi