Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında

KAVAKLIDERE OTO MRT ELEKTRONİK
İLHAN SERVİS Reklam Verin
ÜNLÜ OTO Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında
#1
Arkadaşlar sinyal kolu ve silecek kolunun direksiyona olan mesafesi bana biraz fazla gibi geldi acaba sizce de öylemi?
bana göre elim normal ölçülerde ama yinede sinyal koluna ulaşırken zorlanıyorum.
UJIJU
Cevapla
Beğenenler:
#2
Bence asil sorun cam açma kapama tuşlarına uzanmak

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#3
(27-02-2016, Saat: 18:46)Heisenberg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence asil sorun cam açma kapama tuşlarına uzanmak

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
silecek ve sinyal banada uzak geldi zamanla alışıliyo ama cam açma kapama uzak olmuş.

.......
Cevapla
Beğenenler: Ahmetcaylak
#4
Camı acıyorum ama bir bakıyorum arkalar açılmış ön düğmeler çok ilerde zor alışıcaz.
Cevapla
Beğenenler: Ahmetcaylak , eduvardo
#5
Benim boyum 1.96 ellerde büyük bu yüzden benim için sorun yok ama standartlar için biraz yüksek oldugunu söyleyebilirim Big Grin
Kötü bir söz gibi düştük dillere...
Cevapla
Beğenenler:
#6
Bu tür ufak tefek ayrıntılar her arabada var arkadaşlar takmayin Smile
Cevapla
Beğenenler:
#7
ali hocam taktığımızdan değil ama araca binen 3-4 arkdaşımda aynı şeyleri söyledi.
bende sizlerin görüşlerini almak istedim.
bazen sinyal yakarken sellektör yaptığımda oluyor.
UJIJU
Cevapla
Beğenenler:
#8
Merhaba arkadaşlar egeamı dün teslim aldım..

Sinyal kolu ile ilgili olarak araç düşük süratte iken sinyal koluna dokununca sinyal kolunu kilitlemeye gerek kalmadan 5 defa sinyal verip kendi sönüyor fakat bu özellik yüksek hızda (80 90 km ) çalışmıyor.

Kitapçığı dün karıştırdım biraz ama bununla ilgili bir şey bulamadım..

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#9
(17-03-2016, Saat: 10:38)merdiantilus Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba arkadaşlar egeamı dün teslim aldım..

Sinyal kolu ile ilgili olarak araç düşük süratte iken sinyal koluna dokununca sinyal kolunu kilitlemeye gerek kalmadan 5 defa sinyal verip kendi sönüyor fakat bu özellik yüksek hızda (80 90 km ) çalışmıyor.

Kitapçığı dün karıştırdım biraz ama bununla ilgili bir şey bulamadım..

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 Öncelikle aracınız hayırlı olsun,, kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle..
 O dediğinize bende dikkat ettim.. çünkü artan hızla beraber hassas bir dokunuş sinyal kolunu çalıştırmıyor.. artık bende yüksek hızlarda daha kesin bi dokunuşla sinyal veriyorum..
Cevapla
Beğenenler:
#10
sinyal kolu nun uzaklığı değil de takılı kalması beni delirtiyor. Sinyali veriyorum dönüyorum nerdyese 1 km gidiyorum halen daha normale dönmüyor. Gerçi bunu bir kaç Fiat da daha denedik hepsinde aynıymış. sinyali verip sonra kapatmaya alışacaz D:
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında İncelemesi, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Videosu, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Online izle, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Fotoğrafı, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Yorumu, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Hakkında, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Nedir, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Açıklaması, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Oyunu, Fiat Egea Sinyal Kolu Hakkında Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Geri Görüş Kamerası Hakkında Afy 24 3,911 09-08-2020, Saat: 17:54
Son Yorum: Murat SGLM
  motor yağı hakkında acemifilozof 4 959 21-04-2020, Saat: 18:31
Son Yorum: shaq1907
  Fiat Egea eLearn Programı Hakkında Afy 5 849 16-03-2020, Saat: 11:06
Son Yorum: denizci
  1.6 etorq otomatik şanzıman hakkında bir sorum var karazade 1 680 13-11-2019, Saat: 13:32
Son Yorum: lwnth
  Fiat Egea DİREKSİYON HAKKINDA FiaT_EGEA 37 18,532 20-10-2019, Saat: 23:48
Son Yorum: Bahadır Öztürk

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi