Klimadan Gelen Koku

Kavaklıdere Oto | Reklam
Reklam Verin
| Reklam
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klimadan Gelen Koku
#1
Arkadaşlar klimayı açıyorum farzedelim 30 Dklık bi yere gidiyorum geliyorum kapatıyorum klimayı kapatır kapatmaz içeriye böyle nemli kötü değişik bir koku gelmeye başlıyor. Bi müddet geliyor sonra kesiliyor. Ama her klimayı açıp kapattıktan sonra bu olay tekrarlıyor. ( açıp kapatma derken bir müddet yolculuk ediyorum klima açık kapattıktan sonra gelmeye başlıyor)

Başına gelen yada çözüm önerisi olan var mı ?
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#2
(26-08-2016, Saat: 10:20)Furkan27d Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Klimanın deliiklerinin içine parfüm sıkabilirsiniz.

Eski araçımda benden önce ki sahibi böyle bi Hataya düşmüş sürekli parfüm sıkmış Deliklerin içinde ki toz kir yapışıp kalmıştı temizleyemiyordum. O yüzden o yöntemi önermiyorum da kullanmamda. Yine de teşekkürler cevabınız için.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#3
(26-08-2016, Saat: 10:19)EYK50 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar klimayı açıyorum farzedelim 30 Dklık bi yere gidiyorum geliyorum kapatıyorum klimayı kapatır kapatmaz içeriye böyle nemli kötü değişik bir koku gelmeye başlıyor. Bi müddet geliyor sonra kesiliyor. Ama her klimayı açıp kapattıktan sonra bu olay tekrarlıyor. ( açıp kapatma derken bir müddet yolculuk ediyorum klima açık kapattıktan sonra gelmeye başlıyor)

Başına gelen yada çözüm önerisi olan var mı ?

polen filtresini bir kontrol et kardeşim su almış yada nemlenme yapmış olabilir diye düşünüyorum benim görüşüm içeriye giren hava polen filtresinde geçiyor diye biliyorum..
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#4
(26-08-2016, Saat: 13:23)HALİL ŞAFAK Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26-08-2016, Saat: 10:19)EYK50 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar klimayı açıyorum farzedelim 30 Dklık bi yere gidiyorum geliyorum kapatıyorum klimayı kapatır kapatmaz içeriye böyle nemli kötü değişik bir koku gelmeye başlıyor. Bi müddet geliyor sonra kesiliyor. Ama her klimayı açıp kapattıktan sonra bu olay tekrarlıyor. ( açıp kapatma derken bir müddet yolculuk ediyorum klima açık kapattıktan sonra gelmeye başlıyor)

Başına gelen yada çözüm önerisi olan var mı ?

polen filtresini bir kontrol et kardeşim su almış yada nemlenme yapmış olabilir diye düşünüyorum benim görüşüm içeriye giren hava polen filtresinde geçiyor diye biliyorum..

Bir aydır var bu koku ıslak yada nemli olsa şimdiye geçerdi diye düşünüyorum. Ama yine de kontrol edeceğim teşekkürler.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#5
Polen filtresi yenilenebilir olmadı havalandırma kanalları tazikli su ile temizlenmeside bir çözüm. Oda olmazsa klima kompresörü falan değişebilir son karar yine servisin tez zamanda çözersiniz inş.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#6
Bugun gideceğim Fırsat olursa olmazsa öbür haftaya anca giderim bakalım. Bu dedikleriniz için ön konsol sökülür mü
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#7
Merhaba. Bu problem benim 7 yıl kullandığım Grande Punto aracımda da vardı. İlk zamanlar olmamıştı. Sonradan başladı ve yıllar boyu geçmedi. Servise bir kaç defa sorduğunda tatmin edici cevap alamadım. Polen filtresini değiştirelim falan dediler ama hiç geçmedi.
Şimdi Egea aldım. Henüz Egea'da başlamadı. Henüz 1800km deyim. ama azar azar başlıyor gibi geliyor sanki.
Asıl bahsetmek istediğim konu ise, bu problem Egea'nın kitabında karşıma çıktı. Start&Stop ile ilgili bölümde bu konuda uyarı var. Havanın çok sıcak olduğu zamanlarda ve klimanın yoğun çalıştığı zamanlarda motorun durması nem kokusuna neden olabilir. Böyle zamanlarda start&stop u devre dişi bırakın yazıyor.
Benim bu yazıdan çıkardığım sonuç bu problemin önüne geçilemez bir konu olduğu yönünde oldu. Bu yazıyı gördükten sonra.
Tahminimce söyle oluyor:
Klima çalışınca tüm hava kanalları buz gibi soğuyor. Sonra klimayı kapatınca içerideki nem kanallarda yoğusmaya başlıyor ve nem kokusu geliyor. Ancak bir süre boyunca klima kapalı kullanmaya devam edince kanallar tekrar ısınıyor ve oradaki nem kuruyor.
Bu kokunun engellenmesi mümkün değil gibi geldi bana?? Yöntemini bulursanız tabi çok sevinirim.
Ben araç durmadan klimayı kapatmiyorum bu nedenle. Ancak camları tam olarak açıp hava alabileceksem klimayı kapatıyorum.
Zaten otomatik klima Eger Auto da çalıştırırsanız yaz/kıs kompresöru hep açık tutuyor (AC ışığı hiç sönmüyor)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#8
(26-08-2016, Saat: 14:57)memox Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba. Bu problem benim 7 yıl kullandığım Grande Punto aracımda da vardı. İlk zamanlar olmamıştı. Sonradan başladı ve yıllar boyu geçmedi. Servise bir kaç defa sorduğunda tatmin edici cevap alamadım. Polen filtresini değiştirelim falan dediler ama hiç geçmedi.
Şimdi Egea aldım. Henüz Egea'da başlamadı. Henüz 1800km deyim. ama azar azar başlıyor gibi geliyor sanki.
Asıl bahsetmek istediğim konu ise, bu problem Egea'nın kitabında karşıma çıktı. Start&Stop ile ilgili bölümde bu konuda uyarı var. Havanın çok sıcak olduğu zamanlarda ve klimanın yoğun çalıştığı zamanlarda motorun durması nem kokusuna neden olabilir. Böyle zamanlarda start&stop u devre dişi bırakın yazıyor.
Benim bu yazıdan çıkardığım sonuç bu problemin önüne geçilemez bir konu olduğu yönünde oldu. Bu yazıyı gördükten sonra.
Tahminimce söyle oluyor:
Klima çalışınca tüm hava kanalları buz gibi soğuyor. Sonra klimayı kapatınca içerideki nem kanallarda yoğusmaya başlıyor ve nem kokusu geliyor. Ancak bir süre boyunca klima kapalı kullanmaya devam edince kanallar tekrar ısınıyor ve oradaki nem kuruyor.
Bu kokunun engellenmesi mümkün değil gibi geldi bana?? Yöntemini bulursanız tabi çok sevinirim.
Ben araç durmadan klimayı kapatmiyorum bu nedenle. Ancak camları tam olarak açıp hava alabileceksem klimayı kapatıyorum.
Zaten otomatik klima Eger Auto da çalıştırırsanız yaz/kıs kompresöru hep açık tutuyor (AC ışığı hiç sönmüyor)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Anladım hocam bakalım bi servise gitmeye çalışacağım. Ama eğer dediğiniz gibi bişeyse çok sıkıntı beni Baya rahatsız etti bu koku. Klimayı kapatıyorum direk başlıyor koku.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#9
Polen filtresi değişti ondan dolayı yapar dediler. Bakalım şimdilik koku yok tekrarlarsa götüreceğim arkadaşlar.

20 tl ücret verdim bilginize.
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:
#10
(26-08-2016, Saat: 16:20)EYK50 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Polen filtresi değişti ondan dolayı yapar dediler. Bakalım şimdilik koku yok tekrarlarsa götüreceğim arkadaşlar.

20 tl ücret verdim bilginize.


Hayırlı olsun Allah beterinden korusun arabacılıkta olur böyle şeyler keyifli sürüşler Smile
Ara
Cevapla
Teşekkür Edenler:

Anahtar Kelimeler

Klimadan Gelen Koku, Klimadan Gelen Koku İncelemesi, Klimadan Gelen Koku Videosu, Klimadan Gelen Koku Online izle, Klimadan Gelen Koku Fotoğrafı, Klimadan Gelen Koku Yorumu, Klimadan Gelen Koku Hakkında, Klimadan Gelen Koku Nedir, Klimadan Gelen Koku Açıklaması, Klimadan Gelen Koku Oyunu, Klimadan Gelen Koku Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kapı içlerinden gelen seslerle alakalı mufuk 2 188 10-11-2017, Saat: 14:25
Son Yorum: mufuk
  egea arka cam ve bagajdan gelen rüzgar sesi bolu14 11 702 15-08-2017, Saat: 01:25
Son Yorum: C.KILIÇ09
  Yokus cikarken gelen ses Egeask 4 340 09-08-2017, Saat: 08:18
Son Yorum: halisyalcinkaya
  Fiat Egea Disklerden gelen ses Sinan Çifcibaşı 12 758 20-07-2017, Saat: 20:47
Son Yorum: Ceyrancı
  Direksiyondan gelen ses AtakanAkbulut 11 757 10-03-2017, Saat: 20:39
Son Yorum: yilmaztmr058

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi