RODAJ ?

KAVAKLIDERE OTO MRT ELEKTRONİK
İLHAN SERVİS Reklam Verin
ÜNLÜ OTO Reklam Verin
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RODAJ ?
#1
ARKADAŞLAR RODAJ SÜRECİ KAÇ KM DİR BU SÜREÇ İÇİNDE ARACIMI NASIL KULLANMALIYIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
Cevapla
Beğenenler:
#2
(17-01-2016, Saat: 00:59)MUHAMMED ALİ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ARKADAŞLAR RODAJ SÜRECİ KAÇ KM DİR BU SÜREÇ İÇİNDE ARACIMI NASIL KULLANMALIYIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

Kitapçıkta yazdığına göre ilk 3000 km önemli.Hatta 3000 kmden sonra yakıt miktarında belirgin şekilde azalma olur diyor.Tavsiyem bu süre içerisinde aracınızı çok zorlamamanız.Parçalar uyum sürecinde sonuç olarak.
WWW
Cevapla
Beğenenler:
#3
(17-01-2016, Saat: 01:08)fiategea Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-01-2016, Saat: 00:59)MUHAMMED ALİ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ARKADAŞLAR RODAJ SÜRECİ KAÇ KM DİR BU SÜREÇ İÇİNDE ARACIMI NASIL KULLANMALIYIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

Kitapçıkta yazdığına göre ilk 3000 km önemli.Hatta 3000 kmden sonra yakıt miktarında belirgin şekilde azalma olur diyor.Tavsiyem bu süre içerisinde aracınızı çok zorlamamanız.Parçalar uyum sürecinde sonuç olarak.

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
Cevapla
Beğenenler:
#4
aynen katılıyorum bu surecte cok yıpratmamak lazım
Cevapla
Beğenenler:
#5
Rodaj suresinde biraz performansli kullanirsaniz araciniz daha performansli bi arac olur diye bi duyum almistim servisten cunku test arabalarini herkes dipgaz kullandigi icin daha iyi oluyormus motorlari digerlerine gore
Cevapla
Beğenenler:
#6
Kafam karıştı simdi

GT-S7580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
Beğenenler:
#7
(18-01-2016, Saat: 11:41)tuna25 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kafam karıştı simdi

GT-S7580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 Hiç kafan karışmasın hocam sadece rodaj süresince aracı devirli kullanmaya bak.. Servis elemanlarının herbiri farklı konuşuyor lakin Tofaş mühendislerinden biri de aracı ister yavaş kullan ister hızlı kullan sadece devirli kullanın diye uyarıyor..
Cevapla
Beğenenler:
#8
aynen öyle aracı devirli kullandıktan sonra motor daha verimli oluyormuş.
tofaştaki abilerim öyle dedi.
Cevapla
Beğenenler:
#9
RODAJ : aracın silindir ve segmanların zamanla aşınarak aynı çapa ulaşması ve sızdırmazlığın minimuma inmesidir. Aracınızı performanslı ve ya düşük devirde kullanmayla bir alakası yoktur. Yükses devir de kullanımda sadece bu sızdırmazlığa daha çabuk ulaşırsınız.
Kötü bir söz gibi düştük dillere...
Cevapla
Beğenenler:
#10
Rodaj sırasında sakın devirli falan kullanmayın arabayı.Zamanla birbirine kaynaşması gereken parçaları bir kerede kaynaştırmaya çalışırsanız,sonuçları iyi olmaz.Sıradan bir vatandaşı alıp egzersiz ve koşu yaptırmadan direk maratona çıkarmaya benzer,kademeli olarak motoru alıştırmak lazım.Sadece motor değil,şanzıman parçalarının da birbirine alışması için yavaş yavaş zaman verilmedilir.Hararet orta çizgiye gelmeden kesinlikle tam gaz veya devirli kullanılmamalıdır.Bunları erken yaparsanız,normal çalışma sıcaklığına erişmemiş olan motor bloğunda ve piston yüzeylerinde sıkıntı oluşur.Mesela plastik bir boruyu bükmeye çalışırsanız çat diye kırılır ama ısınınca kırılmadan istediğiniz şekle girer.
Cevapla
Beğenenler:

Anahtar Kelimeler

RODAJ ?, RODAJ ? İncelemesi, RODAJ ? Videosu, RODAJ ? Online izle, RODAJ ? Fotoğrafı, RODAJ ? Yorumu, RODAJ ? Hakkında, RODAJ ? Nedir, RODAJ ? Açıklaması, RODAJ ? Oyunu, RODAJ ? Fiyatı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Rodaj Egea99 5 945 03-06-2020, Saat: 13:50
Son Yorum: rocksabotaj
  ilk kullanım ve rodaj hakkında selami 1 1,953 29-03-2016, Saat: 11:50
Son Yorum: Heisenberg
  Fiat Egea Rodaj Süreci Sonu Berkay Uğur 14 9,483 29-02-2016, Saat: 08:43
Son Yorum: onur

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi